11 класи

23.11.2022.ВітаюПодивівіться відеоТема урокуОрганізм як середовище мешкання.Адаптивні ритми.

Заповніть зошит на ст.33-36. https://meet.google.com/oga-dpbo-wspПриєднуйтесь до уроку за посиланням

15.11.2022.ВітаюПодивівіться відеоТема урокуСимбіоз та його форми.

Заповніть зошит на ст.31-32. https://meet.google.com/oga-dpbo-wspПриєднуйтесь до уроку за посиланням

09.11.2022.ВітаюПодивівіться відеоТема урокуВизначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.Практична робота1.

19.10.2022.ВітаюПодивівіться відеоТема урокуВодне та наземно-повітряне середовище існування.

Заповніть зошит на ст.21-24.

12.10.2022.ВітаюПодивівіться відеоТема уроку Основні середовища існування таадаптації до них організмів.

05.10.2022.Вітаю.Пройдіть тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9662224

01.10.2022.ВітаюПодивівіться відео

30.05.2022.ВітаюПодивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.115-116

25.05.2022.ВітаюПодивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.113-114

23.05.2022.ВітаюПодивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.110-113

19.05.2022.ВітаюПодивівіться відео


Хто зможе заповніть зошит на ст.109-110.

12.05.2022.ВітаюПодивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.107-108.

12.05.2022.Вітаю.Виконуемо практичну роботу№3.Робота на ст.105,прислати на вайбер в особисті.(для 11-б)

11.05.2022.Вітаю.Виконуемо практичну роботу№3.Робота на ст.105,прислати на вайбер в особисті.

 28.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

 20.04.20222 та 21.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

18.04.2022 та 19.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.100-101.

14.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.91-92.

11.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.89-90.

06.04.2022.(для 11-а) та07.04.2022.(для 11-б).Подивівіться відео

.Хто зможе заповніть зошит на ст.87-88.

04.04.2022.Вітаю.Подивівіться відео

Хто зможе заповніть зошит на ст.85-86.

31.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео Вчення Вернадського про біосферу та ноосферу.Хто зможе заповніть зошит на ст.83-84.

30.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео

хто зможе заповніть зошит на ст.83-84.

28.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео
хто зможе заповніть зошит на ст.81-82.

24.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео про біосферу.то зможе заповніть зошит на ст.79-89.Посилання а відеоурок в групі.

23.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео
Хто зможе заповніть зошит на ст.79-89.Посилання а відеоурок в групі.

21.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео
та заходьте на урок.посилання в групі 
meet.google.com/vhd-mdwu-whm

17.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео 
Хто зможе заповніть зошит на ст.75.

16.03.2022.Вітаю.Подивівіться відео 

10.2.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-бТема урокуВластивості та характеристика екосистем.Крок1Відкрийти зошит на ст.71та запишить число.

Крок2.Подивівіться відео по темі.

Крок4.Використовуйте матеріал підручника на ст.148-150 а також відео.Успіхів.

09.2.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-аТема урокуВластивості та характеристика екосистем.Крок1Відкрийти зошит на ст.71та запишить число.

Заходьте на урок за покликаннямhttps://meet.google.com/cqq-dkzo-wra

07.02.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів .Тема урокуМеханізми регуляції щільності та чисельності популяцій.

Крок1Відкрийти зошит на ст.69та запишить число.

Заходьте на урок за покликаннямhttps://meet.google.com/tiz-sywv-hxw

03.2.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-бТема урокуВластивості та характеристика екосистем.Заходьте на урок за покликанням.https://meet.google.com/apn-bnks-aar

02.2.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-аТема урокуСтруктура та характеристика популяцій.Повторіть матеріал по темі на ст.140-146 та сформулюйте основні закономірності популяційної екології використовуючи таблицю підручника на ст.147.

31.01.2022.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів .Тема уроку Популяції.Класифікація популяцій.

Крок1Відкрийти зошит на ст.67та запишить число.

Крок2.Заповніть зошит на ст.67-68.

Крок3.Подивівіться відео по темі.

Крок4.Використовуйте матеріал підручника на ст.140-146 а також відео.Успіхів.

29.12.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а.Подивіться відео.

04.11.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-б.Тема уроку Симбіоз та його форми.

Ваше завдання відповідає завданню за 03.11.2021 для11-а класу.Виконайте всі завдання по кроково..
https://meet.google.com/cgn-ayoh-obx. Чекаю на уроці.

03.11.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а.Тема уроку Симбіоз та його форми.

Крок1Відкрийти зошит на ст.31 та запишить число.
Крок2.Подивівіться відео по темі.


Крок4.Використовуйте матеріал підручника на ст.46-49. а також відео.Успіхів.

Крок3.Заповніть зошит на ст.31-32.

01.11.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів .Тема уроку Основні середовища існування та адаптаціі до них.

Крок1Відкрийти зошит на ст.21 та запишить число.

Крок2.Заповніть зошит на ст.21-28.

Крок3.Подивівіться відео по темі.

Крок4.Виконайте практичну роботу на ст.29.
Крок5.Використовуйте матеріал підручника на ст.27-44. а також відео.Успіхів.


13.10.2021Добрий день.Завдання для учнів 11-а класу.Тема уроку"Вивчення ознак адаптивності різних організмів до середовища існування.

Крок1Відкрийти зошит на ст.29 та запишить число.

Крок2Виконайте практичну роботу1

Крок3Заповніть таблицю.Використовуйте матеріал підручника ст.27-38.

Успіхів.



.




09.06.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класі.Готуйтесь до ЗНО.


07.06.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів Повторіть матеріал  про вчення Вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин.$56 та подивіться відео по темі.


02.06.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів Повторіть матеріал  про адаптації.($1-7)Подивіться матеріал по зошиту.

31.05.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів Повторіть матеріал  про концепція сталого розвитку та ії значення.Подивіться відео по темі з попередніх уроків.

26.05.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів Повторіть матеріал про центри різноманітності та походження культурних рослин.Ст.232-225 та спробуйте дати відповіді на запитання на ст.225.Успіхів.

24.05.2021.Добрий день. Завдання для учнів 11-а та 11-б класів Повторіть матеріал по темі:Екологія.Переглянте попередні відео уроки та повторіть принципи розв'язування задач.

19.05.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуПоняття про біологічну небезпеку та біологічну безпеку.


Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.
Опрацюйте матеріал підручника на ст.250-252.

17.05.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуЗастосування результатів біологічних досліджень у білтехнології.

Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.
Опрацюйте матеріал підручника на ст.242-244.

15.05.2021.Вітаю учнів 11-а та 11-б класів.Переглянте відео.



05.05.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуБіоетичні проблеми сучасної медицини.
Крок1Відкрийти зошит на ст.117 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.

Крок3 Заповніть зошит на ст.117-118.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.238-240.

28.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та1-б класівТема уроку Генна інженерія людини:досягнення та ризики.
Крок1Відкрийти зошит на ст.115 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.

Крок3 Заповніть зошит на ст.115-116.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.238-239.

26.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуЗастосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекці.
Крок1Відкрийти зошит на ст.113 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.

Крок3 Заповніть зошит на ст.113-114.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.226-233.

21.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуВчення М.І.Вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин.

Крок1Відкрийти зошит на ст.111 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.

Крок3 Заповніть зошит на ст.111-112.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.222-224.

19.04.2021.Посилання для 11-а класуhttps://meet.google.com/wmq-qgmd-biu

19.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуСучасні методи селекції.
Крок1Відкрийти зошит на ст.109 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.
Крок3 Заповніть зошит на ст.108-109.

Приєднуйтесь до уроку за посиланнямhttps://meet.google.com/jyu-bgtc-fsk

14.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуЗавдання та
досягнення сучасної селекції.
Крок1Відкрийти зошит на ст.107 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.
Крок3 Заповніть зошит на ст.107-108.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.214-216.

12.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.
Крок1Відкрийти зошит на ст.105 та запишить число.
Крок2Виконайте практичну роботу №3.
Оцнювати роботу буду при зустрічі.


07.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема урокуКонцепція сталого розвитку та ії значення.
Крок1Відкрийти зошит на ст.103 та запишить число.
Крок2Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.

Крок3 Заповніть зошит на ст.103-104.
Крок4 Опрацюйте матеріал підручника на ст.209-211.

05.04.2021.Приєднуйтесь до уроку за посиланням
Для  11-а класу.https://meet.google.com/jjy-zrho-hvv

05.04.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема уроку:Червона книга та Чорний список тварин.Зелена книга Украъни.
Приєднуйтесь до уроку за посиланням:https://meet.google.com/jbu-tsie-quy
Крок1 Опрацюйте матеріал підручника на ст.204-206.
Крок2 Запишить означення понять в зошиті на ст.101,завдання6,7.


31.03.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема уроку:Екологічна політика в Україні.
влив на біорізноманіття.

Крок1Відкрийти зошит на ст.100 та запишить число.
Крок2 Опрацюйте матеріал підручника на ст.196
Крок3

Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.
Крок4Заповніть зошит на ст.100-101.


29.03.2031Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема уроку:Антропічний влив на біорізноманіття.
Крок1Відкрийти зошит на ст.98 та запишить число.
Крок2 Опрацюйте матеріал підручника на ст.196.
Крок3 Заповніть зошит на ст.98-99.
Крок4Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.


20.01.2021Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Для повторення матеріала по темі переглянте відеоролік з попереднього уроку.Тема уроку:Профілактика інфекційних захворювань та захворювань що передаються статевим шляхом.
Крок1..Відкрийти зошит на ст.58 та запишить число.
Крок2Дайте характеристику інфекційним хворобам виконавши завдання2на ст.58
Крок3Для кращого розуміння матеріалу подивіться відеоурок.


Крок4.Виконайте завдання 4,вказавши шляхи передачі хвороб.
Крок5.Опрацюйте графіки та діаграми в завданні 3 та в завданні 6, 7.
Крок6.Дайте характеристику основних груп захисту від інфекцій,заповнивши таблицю в завданні 5.
Можно скористуватись матеріалом підручника на ст.111-113 та 119-121.Успіхів.

18.01.2021Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Для повторення матеріала по темі переглянте відеоролік.Тема уроку:Профілактика неінфекційних та інвазійних захворювань.
Крок1.Відкрийти зошит на ст.56. та запишить число.
Крок2.Заповніть таблицю в завданні 2.
Крок3.Наведіть приклади чинників ризику винекнення неінфекційних захворювань.Для цього заповніть таблицю в завданні 3.
Крок4.Опрацюйте графіки та діаграму в завданні 4 та в завданн і6.
Крок5.Наведіть приклади хвороб ташляхи передачі виконавши завдання5.
Для виконання роботи використати матеріал підручника на ст.107-109. та ст.115-117.

Ддя кращого розуміння матеріалу подивіться відеоуроки.


13.01.2021.Добрий день.Завдання для учнів 11-а та 11-б класів.Тема уроку:Імунокорекція.Імунотерапія.Опрацювати $27-28 та відповідно заповнити зошит на ст.52-55 


Подивіться відеоурок по темі.

11.01.2021Тема уроку:Імунна система людини.Синхронно.

добрий день учні 11-а класу  https://meet.google.com/ktt-dtfa-jyo чекаю

Добрий ранок.11.01.2021 11-б я вас чекаю.

14.05.20.Опрацювати $60-61.Дати відповіді на завдання  на ст.241 в підручнику.



05.05.20.Опрацювати $56-59.Чекаю проекти.

27.04.20.Вивчити$55.Підготувати проект про видатних українських науковців.Скинути на larisam1960@ukr.net

16.04.20.Дякую всім хто пройшов тести.Термін проходження обмежений-заходьте на блог своечасно.Попереджати буду за пару днів.

14 .04.20.
Для перевірки знань  з теми:"Сталий розвиток та раціональне природокористування" 15 04. о 16.00 виконати контрольну роботу.

https://vseosvita.ua/test/start/qjw171
09.04.20.
Виконати в робочих зошитах практичну роботу№3 на ст.206,207 підручника.

07.04.20.https://www.youtube.com/watch?v=Aduq_GhnQ9Y
Подивіться відео.

03.04.20.
Вивчити $53,54.
Опрацювати матеріал по темі на ст.213. підручника.

01.04.20.
Вивчити $50-52.
Заповнити таблицю на ст.203.

20.03.20.
Вивчити $47-49.В зошиті дати відповіді на запитання на ст.182.,заповнити таблицю на ст.187.,на ст.191.

18.03.20.
Вивчити$ 46.В зошиті заповнити таблицю"Сутність та причини глобальних екологічних проблем." на ст.179 підручника.

16.03.20

Випускникам вивчити параграф 43-45,та та узагальнення теми на ст.175.

З метою підготовки до ЗНО пропоную відеоурок "Систематика"

https://www.youtube.com/watch?v=nq0l-3iu3nc

Комментариев нет:

Отправить комментарий